ସଂସାର ପ୍ରୀତିର ଛଳନା ସୁଅରେ ବରପତ୍ର ପରି ଭାସେ , ସଂସାର ପ୍ରୀତିର ଛଳନା ସୁଅରେ ବରପତ୍ର ପରି ଭାସେ ,
ଏ ଥିଲା ଅମର ପ୍ରେମ ଏ ଥିଲା ଅମର ପ୍ରେମ
ଯଦି ତୁମେ ତୃଟି ଶୂନ୍ୟ ଯଦି ତୁମ କର୍ମମୟ ଜୀବନ ମହାନ ଏ ସବୁ ଅହଂକାର ଛାଡ କାହା ପଛରେ ବିଷ ମଞ୍ଜି ନବୁ ଯଦି ତୁମେ ତୃଟି ଶୂନ୍ୟ ଯଦି ତୁମ କର୍ମମୟ ଜୀବନ ମହାନ ଏ ସବୁ ଅହଂକାର ଛାଡ କାହା ପଛରେ ବି...
ଆଜି ଧିମା ହୋଇଗଲା ମୋ ହୃଦ୍ ସ୍ପନ୍ଦନ ତୁମ ହାତ ଛାଡ଼ି ଚାଲି ଗଲା ପରେ ରହିଲା ଖାଲି ମୋ ଶେଷ ଇଚ୍ଛା ଆଜି ଧିମା ହୋଇଗଲା ମୋ ହୃଦ୍ ସ୍ପନ୍ଦନ ତୁମ ହାତ ଛାଡ଼ି ଚାଲି ଗଲା ପରେ ରହିଲା ଖାଲି ମୋ ...
ଫୁଲକୁ ତୁମର ପ୍ରେମ ବୋଲି ଭାବି ଜୁଇ ମୋର ହସି ଉଠିବ ସ୍ୱର୍ଗରେ ଥିଲେବି ନାଁ ଯେ ତୁମର ସବୁଦିନେ ଫୁଲକୁ ତୁମର ପ୍ରେମ ବୋଲି ଭାବି ଜୁଇ ମୋର ହସି ଉଠିବ ସ୍ୱର୍ଗରେ ଥିଲେବି ନାଁ ...
ଭଲପାଇବାର ମହକରେ ଯା'ର ମନ ମହମହ ବାସେ ସବୁବେଳେ ତା'ର ଉଡିଲା ପଣତ ଭଲପାଇବାର ମହକରେ ଯା'ର ମନ ମହମହ ବାସେ ସବୁବେଳେ ତା'ର ଉଡିଲା ପଣତ